Saturday 25 May 2013

Belajar Benda Baru ;)

heyyooo Assalammualaikum cinta hati :*

orite! first sekali Alhamdulillah finally aku dah aktif skit nak update belog neyy haa . daripada dulu tu, mana penah update blog ney . malas je memanjangggggg. Hahagagaga . so kali ney, saya dah boley nak update sikit-2 . tapi kalau nak cerita panjang panjang neyy memang tak laa -.- ade pulakk aku mood nak menaip panjang-2 heehhe ^^v

Sebenarnyaa nak cerita pasal aku belajar buat header baruu *wuuuuuu jakun japp :D* thanks banyak banyak pada cousin aku tuu sbb ajarkan aku buat header hahaha . ajar aku macam betul-2 aku ney murid dia. haha .

ney headerr aku yang first dia buatkan untuk aku :')


omeyy kann dia buat ? hewheww :*

thankss banyak banyak sebab ajarkan aku yaa cousin . kalau korang nak kenal dengan dia, mehh laa usha belogg dia tu . And jangan lupa Follow dia yaa ;) 
*neyy blog dia :*LOVE*

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI